Vores servicekoncept
Undgå fejl og nedbrud
Service er forebyggende vedligehold, og udgangspunktet for at have en pålidelig kritisk infrastruktur eller nødstrøminstallation som er robust, driftssikker og altid er klar til at sikre kontinuiteten og oppetiden i produktionen, applikationen, IT-infrastrukturen eller andre drifts-kritiske installationer.
Manglende periodevis service og vedligehold er oftest den direkte årsag fejl eller nedbrud på kritiske strømforsyninger eller nødstrømsanlæg, og opstår desværre ofte først når behovet opstår i forbindelse med en strømafbrydelse.
Vi dækker hele Danmark og står klar til at hjælpe dig 24/7 med dedikeret support 365 dage om året.
”Secure Power 24/7”
Scanpotec er autoriseret og godkendt servicepartner for BENNING, CENTIEL og GENESAL ENERGY i Danmark, Færøerne og Grønland.
Reparation af varer på vores værksted – se mere her
Herunder et uddrag af vores services
- Service og vedligehold af UPS-anlæg
- UPS flytning (relocation)
- Service og vedligehold af Ensretter og Vekselrettere
- Service og vedligehold af DC-anlæg
- Service og vedligehold af batterier installationer
- Service og vedligehold af generatoranlæg (nødstrømsanlæg)
- Generator flytning (relocation)
Døgnvagt
+45 72 48 90 90
Vi dækker hele Danmark og står klar til at hjælpe dig med dedikeret support 365 dage om året. ”Secure Power 24/7”
Hvorfor have en serviceaftale, hvis anlægget er under garanti?
Producenternes garanti dækker kun dele og arbejdsomkostninger, hvis der opstår defekt på et anlæg. Garantien inkluderer ikke specifikke svar- eller reaktionstider, overtid eller beredskab til on-site udbedring i tilfælde af en fejl. Desuden er regulære forebyggende vedligehold (service) af anlægget ikke omfattet, men altid en forudsætning for opretholdelse af fabriksgarantien.
Løsningen?
Vores forebyggende vedligeholdelsesservice vil sikre en effektiv kontrol af komponenterne i dit anlæg og hjælper også med at identificere nødvendige korrigerende arbejder før de bliver et problem.
Med en serviceaftale hos Scanpotec garanterer vi for den aftalte reaktionstid på nødopkald sammen med dækning 24/7/365, teknisk support, software- og firmwareopdateringer samt årlige servicebesøg.
I stedet for at have fast defineret servicepakker skræddersyr vi løsningen efter jeres individuelle behov og budget.
- Døgnvagt 24/7 – eller mandag til fredag kl. 8-16
- On-site beredskab indenfor 4, 6 el. 8 timers eller næste hverdag (Next Business Day)
- 1 eller 2 årlige forebyggende servicebesøg
- Månedlige opstartseftersyn på generatorer
- Fuld teknisk support “på timebasis” og tilgængelig 24/7
- Valg om forbrugsstoffer og reservedele skal være inkluderet
- Eller udfra de individuelle ønsker I har.